Hallo all , kan mijn wallet wachtwoord niet meer vinden , heb wel wallet.dat op mijn mac staan , probeerde een nieuwe wallet aan te maken maar dat lukt niet , weet iemand een oplossing om de wallet.dat over te zetten naar een nieuw account als ik al een nieuw account kan maken ??
probeerde al nieuwe reddcoin account te maken met vpn ander land maar dat lukt niet
Zonder je wachtwoord heb je geen toegang tot de RDDs in je wallet. Je kunt ze in je wallet zien, maar om ze te versturen heb je toch echt het wachtwoord nodig. Geen wachtwoord = geen toegang.
Als je eventueel een backup hebt zonder een wachtwoord, of als je je private keys hebt, kun je de RDDs wel herstellen en op die manier toegang krijgen tot je RDDs.
Ik kan je helpen om te beginnen met een lege/versie/nieuwe wallet, maar dat betekent wel dat je de oude wallet niet meer kunt gebruiken.
Wat bedoel je met ‘nieuwe reddcoin account maken’?
Ik bedoel met nieuwe account aanmaken dat er dan een unlocked wallet inzit .
Ik heb op mijn pc een wallet.dat bestand in VLC , dat zou ik dan in die nieuwe wallet willen proberen te plaatsen , maar het zou zomaar kunnen dat dat wallet.dat bestand ook het oude wachtwoord nodig heeft.
in dat gevoel zou ik mijn oude wachtwoord moeten zien te kraken en dat is voor mij een probleem , ben daar niet technies genoeg voor .
weet jij mischien of ze bij de helpdesk mijn ww vrij kunnen schakelen?
De wachtwoordmaatregelen zou nou juist ingebouwd om de wallet zo veilig mogelijk te houden…
Het is niet mogelijk om een wachtwoord te verwijderen, dat kan niemand. Zoiets zou wachtwoorden nutteloos maken en de wallet onveilig, en dat wil je juist voorkomen.
Bij het plaatsen van je wachtwoord wordt je daarom ook gewaarschuwd voor de gevolgen van zo’n wachtwoord: als je je wachtwoord kwijtraakt, raak je ook de toegang tot je RDDs kwijt.
Enige manier om dan nog aan je RDDs te komen, is via de private keys… Maar dan moet die private keys al wel hebben; heb je ze niet - en je wachtwoord ook niet - dan kun niet meer bij je RDDs.
Kun je even duidelijk uitleggen hoeveel wallet.dat backups je hebt? In je openingspost lees ik dat je een wallet in gebruik hebt; is de wallet.dat op je pc een andere/backup wallet?
En nogmaals: als de andere wallets ook een wachtwoord nodig hebben en je hebt het wachtwoord niet, dan heb je dus ook geen toegang tot de RDDs in die wallets.
zou je me kunnen helpen om een nieuwe lege wallet aan te maken?
Ik heb 1 wallet.dat backup en die staat op een losse geheugenkaart , idee is dan om die in de nieuwe portomenee te zetten , als dat mogelijk is , lijkt me te proberen alvast bedankt!!